Αξιολόγηση

Στο ISP, η μάθηση θεωρείται ένα συνεχές ταξίδι,όπου οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν τις ανάγκες των μαθητών και χρησιμοποιούν δεδομένα αξιολόγησης για να σχεδιάσουν το επόμενο στάδιο εκμάθησής τους.

Δημοτικό Σχολείο Αξιολόγηση Μαθητών,Πρόγραμμα Σπουδών IB PYP.Η αξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος σπουδών του PYP,είναι το μέσο με το οποίο αναλύουμε τι έχουν μάθει και εάν η διδακτική δραστηριότητα ήταν αποτελεσματική ή όχι, αποτελώντας βάση για μελλοντικό σχεδιασμό.

Οι σκοποί της αξιολόγησης είναι:
• Προώθηση της μάθησης
• Παροχή πληροφοριών σχετικά με τη μάθηση
• Συμβολή στην επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιλέξουν στρατηγικές και εργαλεία αξιολόγησης που να αντικατοπτρίζουν με σαφήνεια τα συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα στα οποία θα αναφερθούν. Πρέπει να χρησιμοποιήσουν μια σειρά τακτικών αξιολόγησης λαμβάνοντας υπόψη τους διαφορετικούς και περίπλοκους τρόπους που χρησιμοποιεί ο κάθε μαθητής για να κατανοήσει τις εμπειρίες του.

Ο εκπαιδευτικός στην τάξη αξιολογεί την εργασία των μαθητών τόσο σε καθημερινή βάση όσο και μετά την ολοκλήρωση κάθε Ενότητας Έρευνας. Για κάθε Ενότητα Έρευνας αναπτύσσονται συνοπτικές αξιολογήσεις. Προκαταρκτικές και διαμορφωτικές αξιολογήσεις παρουσιάζονται στο έγγραφο προγραμματισμού PYP.

Οι μαθητές πρέπει να λαμβάνουν συστηματική ανατροφοδότηση "όχι ως ανταμοιβή ή τιμωρία, αλλά ως πληροφορία". Πολύ σημαντική είναι επίσης η αυτοαξιολόγηση και ο προβληματισμός των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

 

Δημοτικό Σχολείο|Αξιολόγηση Μαθητών|Αξιολόγηση IB PYP|Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο|ISP