Κύκλος IB PYP

Κύκλος IB PYP.International School of Piraeus,ISP.

Έννοιες: Οι βασικές έννοιες εκφράζονται ως ερωτήσεις - Τι είναι αυτό; Πώς λειτουργεί; Πώς συνδέεται με άλλα πράγματα ;
που ενθαρρύνουν μια διεπιστημονική προσέγγιση και προωθούν την διερεύνηση η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο του μοντέλου του προγράμματος σπουδών.

Δεξιότητες: Οι διεπιστημονικές και διαθεματικές δεξιότητες (σκέψη, επικοινωνία, κοινωνική, έρευνα, αυτοδιαχείριση) αποκτώνται στη διαδικασία της δομημένης έρευνας.

Στόχοι: Το πρόγραμμα στο σύνολό του προάγει και ενθαρρύνει μια σειρά από συμπεριφορές και στάσεις ζωής όπως η ανεκτικότητα, ο σεβασμός, η ακεραιότητα, η ανεξαρτησία, ο ενθουσιασμός, η ενσυναίσθηση, η περιέργεια, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η εμπιστοσύνη, η δέσμευση και η εκτίμηση, που συμπληρώνουν την έμφαση σε μια ανοιχτή, διεθνή θεώρηση του κόσμου.

Δράσεις: Οι μαθητές ενθαρρύνονται να προβληματιστούν, να επιλέξουν με ενημέρωση και γνώση και να δράσουν βοηθώντας τους συνομηλίκους τους, το προσωπικό του σχολείου και την ευρύτερη κοινότητα.

Γνώση: Το πρόγραμμα προσδιορίζει ένα σύνολο γνώσεων για όλους τους μαθητές σε όλους τους πολιτισμούς, βασιμένο σε έξι θεματικούς τομείς: Δημοτικό Σχολείο Κύκλος IB PYP.

  • Γλώσσα
  • Κοινωνικές Επιστήμες
  • Μαθηματικά
  • Τέχνες
  • Επιστήμες
  • Προσωπική, Κοινωνική και Φυσική Αγωγή

ο πιο σημαντικό και χαρακτηριστικό γνώρισμα του IB PYP είναι τα έξι διεπιστημονικά θέματα. Αυτά τα θέματα παρέχουν σε όλα τα ΙΒ World Schools την ευκαιρία να ενσωματώσουν τοπικά και παγκόσμια ζητήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους και να επιτρέψουν στους μαθητές να προχωρήσουν πέρα από τα όρια της μάθησης.

Ποιοι είμαστε

Διερεευνούμε τη φύσης του εαυτού μας, τις πεποιθήσεις και τις αξίες, τη σωματική, πνευματική, κοινωνική και πνευματική υγεία, τις ανθρώπινες σχέσεις, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών, των φίλων, των κοινοτήτων και των πολιτισμών, Τα δικαιώματα και ευθύνες, τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος.

Πού είμαστε στο χώρο και στον χρόνοISP, International School of Piraeus

Έρευνα σχετικά με τον προσανατολισμό στο χώρο και τον χρόνο. προσωπικές ιστορίες. κατοικίες και ταξίδια. ανακαλύψεις, εξερευνήσεις και μεταναστεύσεις της ανθρωπότητας. σχέση και διασύνδεση ατόμων και πολιτισμών, από τοπικές και παγκόσμιες οπτικές.

Πώς εκφράζουμε τον εαυτό μας

Διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ανακαλύπτουμε και εκφράζουμε ιδέες, συναισθήματα, φύση, πολιτισμό, πεποιθήσεις και αξίες. Τους τρόπους με τους οποίους σκεφτόμαστε, επεκτείνουμε και χαιρόμαστε τη δημιουργικότητά μας, την αισθητική μας.

Πώς λειτουργεί ο κόσμος

Διερεύνηση του φυσικού κόσμου και των νόμων του, της αλληλεπίδρασης μεταξύ του φυσικού-βιολογικού κόσμου και των ανθρώπινων κοινωνιών, πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την κατανόησή τους για τις επιστημονικές αρχές, τον αντίκτυπο της επιστημονικής και τεχνολογικής προόδου στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Πώς οργανώνουμε τους εαυτούς μας

Διερεύνηση της διασύνδεσης των ανθρώπινων συστημάτων και κοινοτήτων. τη δομή και τη λειτουργία των οργανισμών, κοινωνική λήψη αποφάσεων, τις οικονομικές δραστηριότητες και τις επιπτώσεις τους, την ανθρωπότητα και το περιβάλλον.

Πώς μοιραζόμαστε τον πλανήτη

Διερεύνηση των δικαιωμάτων και των ευθυνών στον αγώνα για την κατανομή των πεπερασμένων πόρων με άλλους ανθρώπους και άλλα ζωντανά πλάσματα. Τις κοινότητες και τις σχέσεις εντός και μεταξύ τους, την πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες, την ειρήνη και την επίλυση συγκρούσεων.

 

Κύκλος IB PYP|Δημοτικό Σχολείο|ISP|International School of Piraeus