Μαρτυρίες /  Αξιολογήσεις Γονέων

 

Θα ήθελα να σας γράψω δυο λόγια για την σημερινή παρουσίαση.

ΜΠΡΑΒΟ! Συγχαρητήρια!

Συγχαρητήρια πρώτα απ’ όλα στα παιδία, αλλά και στους εκπαιδευτικούς (ή τους μέντορές τους όπως μας τους έλεγαν τα παιδιά) για την καθοδήγηση και την δουλειά τους που ήταν εμφανής.

 

Οι εργασίες που έκαναν τα παιδιά σίγουρα δεν είναι κάτι που περιμένεις από παιδιά Στ’ Δημοτικού, αλλά Γυμνασίου.  Η έρευνα τους ήταν πολύ εμπεριστατωμένη για την ηλικία τους, και γνώριζαν όλα πολύ καλά το θέμα τους.

Το οπτικοακουστικό υλικό, webpages, videos κτλ ήταν επίσης ωραία στημένα.

Δημιουργώντας τέτοιες παρουσιάσεις σε αυτή την ηλικία, το μόνο σίγουρο είναι ότι στην φοιτητική αλλά και επαγγελματική τους ζωή θα έχουν γερές βάσεις για το πώς πρέπει να γίνει και να παρουσιαστεί μια έρευνα, εργασία κτλ. 

Κάτι που είδα και μου άρεσε ήταν όταν ένας μαθητής που είχε ήδη εξηγήσει σε κάποιους γονείς το θέμα του και δεν είχε άλλους μπροστά του, λέει στον διπλανό του που είχε πολύ κόσμο “είσαι εντάξει; το έχεις ή θες βοήθεια;”.

Τα Αγγλικά των παιδιών ήταν επίσης άψογα, γνωρίζοντας κιόλας ότι τα συγκεκριμένα παιδία ξεκίνησαν τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού με άλλο εκπαιδευτικό σύστημα.

Νομίζω ότι βραδιές σαν την αποψινή είναι η καλύτερη διαφήμιση που μπορεί να έχει το σχολείο μας.

Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ! Συγχαρητήρια!

 

Γιάννης Γεωργιάδης

 

Αγαπητή Διεύθυνση του ISP και εκπαιδευτικοί,

Ακόμα μια σχολική χρονιά έρχεται στο τέλος της και θα ήθελα να αδράξω την ευκαιρία να σας συγχαρώ για τον τρόπο που εφαρμόσατε όλες τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και τον τρόπο που χειριστήκατε όλες τις αλλαγές που προέκυψαν. 
Ξεκινώντας με την εισαγωγή των Phases στην Αγγλική γλώσσα, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη να πω ότι βάσει της παρατήρησης του παιδιού μου μέσα στη χρονιά, τα Phases έπαιξαν τεράστιο ρόλο στο πως τα παιδιά κατανοούσαν την Αγγλική γλώσσα, πως λάμβαναν και διατηρούσαν τη γνώση και πως είχαν περισσότερη αυτοπεποίθηση στη χρήση μιας παράλληλς γλώσσας.  Τα Phases, τα οποία είχαν να κάνουν με τη δομή της Αγγλικής γλώσσας, διδάχτηκαν όντως με δομή και συνοχή. Οι συχνές επαναλήψεις και τα τεστάκια βοήθησαν τα παιδιά να διατηρήσουν τις γνώσεις και να καλύψουν τυχόν κενά μέσα στη χρονιά. Ο εκπαιδευτικός ισορρόπησε με επαγγελματισμό το επίπεδο διδασκαλίας των Phases με τις απαιτήσεις τις ωριμότητας των παιδιών. Η εισαγωγή των Phases δεν επηρέασε μόνο την αυτοπεποίθηση και τις ικανότητες των μαθητών αλλά έφερε και το σχολείο πιο κοντά στον τρόπο που η διγλωσσία πρέπει να διδάσκεται και να υποστηρίζεται. Κατά τη διάρκεια της περασμένης σχολικής χρονιάς το ISP έδειξε την ικανότητα του και τις προσπάθειές του να αναθρέψει τους μαθητές μέσα σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον. Είμαι βέβαιη πως κάθε χρόνο αυτές οι προσπάθειες θα επεκτείνονται και ευελπιστώ ότι θα προστεθούν στο πρόγραμμα επιπλέον ώρες Phases, ή ότι η φιλοσοφία των Phases θα εφαρμοσθεί σε όλες τις ώρες διδασκαλίας Αγγλικών, ομαδοποιώντας τους μαθητές από την αρχή του δημοτικού. Τα Phases αποδείχτηκαν ένα εξαιρετικό εργαλείο που ωφελεί όλους τους μαθητές στο να μάθουν τη δεύτερη γλώσσα του σχολείου. Έτσι, θα ήταν πολύ εξυπηρετικό να ενταχθούν τα Phases και στην Α' Δημοτικού ώστε να βοηθηθούν και τα παιδιά που φοιτούν το ISP από τον παιδικό σταθμό αλλά και να αποφευχθεί η αποθάρρυνση των μαθητών εκείνων που έρχονται στο ISP στην Α' Δημοτικού και δεν έχουν προηγούμενη επαφή με την Αγγλική γλώσσα. 


Πέρυσι οι μαθητές της Γ' Δημοτικού ήρθαν στη δυσάρεστη θέση να αλλάξουν εκπαιδευτικό. Το ISP διαχειρίστηκε την αλλαγή αυτή με αξιοθαύμαστο τρόπο. Η Διεύθυνση του σχολείου κράτησε μια ειρηνική στάση επί του θέματος κρατώντας έτσι γονείς και παιδιά ήρεμους. Σπουδαιότερο όλων όμως είναι ότι η Διεύθυνση διάλεξε πολύ προσεκτικά την αντικαταστάτρια εκπαιδευτικό, που φάνηκε αντάξια των προσδοκιών των γονέων και κέρδισε την αγάπη των παιδιών με το ταλέντο της να μεταλαμπαδεύει τη γνώση. 


Επί πρόσθετα στις επιτυχημένες τροποποιήσεις του ISP για το δημοτικό, φέτος παρατήρησα μεγάλη πρόοδο στις ικανότητες γραφής του νεότερου παιδιού μου στα ελληνικά, στην αγγλική ομιλία και στο ενδιαφέρον του για τη μάθηση. Ενθουσιάστηκα με τα ενδιαφέρονται πειράματα που μπορούσε να κάνει κατά τη διάρκεια των student led conferences, και τα βήματα που ακολούθησε για να λάβει τις ικανότητες που απαιτούνταν για την εκπλήρωση της εργασίας. 
Η πιο θεμελιώδης πηγή του ISP είναι οι άνθρωποί του. Τα τελευταία τρία χρόνια που τα παιδιά μου φοιτούν στο ISP έχω παρατηρήσει ότι όλο το προσωπικό του ISP, η διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί, οι οδηγοί κλπ έχουν υπάρξει πολύ συνεργάσιμοι και πολύ ευγενικοί κάνοντας γονείς και παιδιά να νιώθουν ότι ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Την οικογένεια του ISP. 


Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην διεύθυνση του ISP που όλα αυτά τα χρόνια έχει αποδείξει ότι οι ανησυχίες μας ακούγονται, ο διάλογος είναι ευπρόσδεκτος και οι αλλαγές που βασίζονται σε εκπαιδευτικές καινοτομίες εφαρμόζονται στρατηγικά. Το ISP κατέχει τα κριτήρια ενός διεθνούς σχολείου μέσα σε ένα τρυφερό και φιλικό περιβάλλον. Το ISP έχει καταφέρει να ξεχωρίσει από τα άλλα σχολεία εφαρμόζοντας το ΙΒ προφίλ μαθητή πρώτα στον εαυτό του. 
Σας εύχομαι τη μέγιστη επιτυχία και πρόοδο που επιθυμείτε!!! Σας εύχομαι να αναπτυχθείτε προς όλες τις κατευθύνσεις που ονειρεύεστε!!! 

Με εκτίμηση,

 

Βασιλική Χάιδου